Перейти до основного вмісту

Сила спільнодії: як бізнес, громадська ініціатива та українці повертають додому зниклих дітей

Віка, 14 років, посварилася з братом і, роздратована й засмучена, пішла з дому «провітрити думки» без речей, грошей і навіть без телефону. Тривалі пошуки дитини не давали результату. Віка неначе зникла без сліду. У таких випадках, коли всі методи виявляються безуспішними, Служба розшуку дітей «Магнолія» звертається до інструменту останньої надії — зовнішньої реклами. Через деякий час після того, як на білбордах і цифрових екранах Києва з’явилися яскраві і помітні оголошення з фотографією Віки, на гарячу лінію зателефонував водій, який впізнав дівчинку. Він повідомив, що підвозив її автостопом і надав деталі маршруту. Дитину відшукали.

Історій, схожих на історію Віки, на жаль, багато. До повномасштабного вторгнення Росії у 2022 році Служба розшуку дітей «Магнолія» щороку працювала в середньому з 350 випадками зникнення. Повномасштабна війна докорінно змінила ситуацію: внутрішня міграція, масова евакуація, окуповані території, хаос у прифронтових регіонах — усе це призвело до різкого зростання кількості зниклих.

За 2024 рік тільки Служба розшуку дітей «Магнолія» разом з партнерами супроводила розшук 1350 дітей. Але цифра сама по собі не передає масштаб трагедії. Кожен випадок — це конкретна дитина і конкретна родина...

Більше за посиланням на статтю - https://thepage.ua/ua/experts/sila-spilnodiyi-yak-biznes-gromadska-inic…;