Перейти до основного вмісту

Зовнішня реклама — інструмент останньої надії для розшуку зниклих дітей

Віка, 14 років, вийшла з дому без телефону, речей чи грошей і зникла без сліду. Служба розшуку дітей «Магнолія» та поліція тривалий час вела безрезультатні пошуки. Якщо знайти дитину «по гарячих слідах» не вдається, то кожна втрачена година підвищує ризики для її життя та безпеки. У таких ситуаціях «Магнолія» звертається до інструменту останньої надії — зовнішньої реклами. Після того як на цифрових екранах Києва з’явилися яскраві і помітні оголошення із фотографією Віки, на гарячу лінію зателефонував водій, який впізнав дівчинку. Він повідомив, що підвозив її автостопом і надав деталі маршруту. Віку знайшли.

Більше тут - https://nv.ua/ukr/ukraine/events/zovnishnya-reklama-instrument-ostannoj…;